П’ятниця, 20 Травня, 2022

Житомирян не пускатимуть до Водоканалу – підприємство працюватиме дистанційно

Третього лютого на сайті комунального підприємства “Житомирводоканал” з’явилося повідомлення про перехід на комунікацію з клієнтами у віддаленому режимі. Це пов’язано з підвищенням захворюваності та набуттям чинності наказом “Про попередження та реагування на надзвичайні ситуації”, який було видано 26 січня 2022 року. Більше на zhytomyr-future.com.ua.

Як звернутися до Водоканалу?

Приймання клієнтів у приміщенні припинять з сьомого лютого. Доступ до будівлі усіх осіб, які не є працівниками Житомирводоканалу, обмежуватимуть. У зв’язку з цим, на офіційному сайті з’явилися контакти, за якими можна звернутися до комунальної служби у разі потреби:

  • отримати консультацію у віддаленому режимі з будь-якого питання можна за телефонним номером 0412 52 01 12 або 0 800 752 553. Абонента консультуватимуть працівники кол-центру.
  • якщо житомиряни хочуть дізнатися про стан аварійно-відновлювальних робіт за певними адресами, зателефонувати потрібно за номерами 0412 52 40 15 або 0412 24 08 10.
  • аби замовити різноманітні послуги (наприклад, повірку, пломбування чи розпломбування лічильника тощо), зателефонувати потрібно за номерами 067 411 25 91 або 095 203 20 28.

Окрім цього, усі питання можна вирішити онлайн на сторінці, де представлені усі можливі онлайн-послуги.

Є кілька інших посилань, за якими фахівці з сьомого лютого надаватимуть усю необхідну інформацію абонентам. У комунального підприємства є дистанційна приймальня, яка обслуговує питання з приводу нарахувань та здійснення ремонтних робіт, надіслати запит можна за посиланням.

“Житомирводоканал” має дві електронні адреси. Перша з них – ok@vodokanal.zt.ua допомагає у питаннях щодо передачі показників лічильника або технічної сторони особистого кабінету, а друга – open@vodokanal.zt.ua призначена для отримання відповідей з приводу замовлення та отримання послуг. Якщо в першому випадку зручніше буде зателефонувати, житомиряни можуть звернутися за номером 095 301 55 17. 

Окрім цього, містяни завжди можуть звернутися за допомогою до працівників комунального підприємства в особисті повідомлення у Facebook.

Як найзручніше передати показники лічильника?

Є два варіанти, які однаково зручні для житомирян. Жителі міста можуть зробити це або здійснити оплату за комунальні послуги в особистому кабінеті – (для фізичних осіб) або (для юридичних осіб). 

Альтернативний спосіб передачі показників лічильника – через чати боти у Viber та Telegram. Якщо месенджери не зручні для користувача, можна встановити додаток Lichylnyk. 

Latest Posts