17 грудня у Житомирі у тестовому режимі запрацював електробус , який рухався по маршруту №53а.
Далі розкаже «Житомир – місто майбутнього».
Електробус вироблений у Китаї та однієї зарядки йому повинно вистачати на 300 км роботи..
Коштує він разом з зарядним модулем та всіма потрібними платежами приблизно 9 мільйонів гривень.
За словами заступника міського голови Дмитра Ткачука, електробус «Skywell» коштує дорого, але він набагато менше буде коштувати у експлуатації і він екологічний, якщо порівняти його, наприклад, з дизельною технікою. Саме тому було вирішено перевірити у тестовому режимі, чи вигідно його купувати для Житомира.
«Оскільки місто розглядає можливість закупівлі електробусів, наразі відбувається тестування машини. Аби виміряти витрати електроенергії та заряду батареї, декілька днів електробус курсуватиме у режимі реального маршруту» – повідомив Ткачук.
Працівники КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» протестували транспортний засіб і відмітили його плавність ходу і швидкий розгін. За їх словами, від цього транспорту немає ані шуму двигуна, ані вихлопних газів.
У електробуса двоє дверей та низькопідлогові майданчики для людей.
Також є підвищення у задній частині салону. Другий майданчик має пандус, розроблений для зручності мaломобільних груп. У транспортного засобу комфортні сидіння та є кондіціонер. Aвтобус має сертифікат в Україні за євростандартами.
Максимальна швидкість автобуса до 70 км на годину. Якщо використовувати фірмові станції зарядки BIO AUTO – потужністю від 30 до 75 кВт, аккумулятори заряджаються від 1,3 до 0,6 години. Гарантія на транспортний засіб надається терміном на 3 роки або у відстані це 200 тис. км. Гарантія на батареї – 5 років. Вони розраховані на 5000 циклів зарядки.
Нагадаємо, що у своєму звіті за роботу у поточному році, мер Житомира Сергій Сухомлин розказав про закупівлю нових тролейбусів у 2019 році.