У Житомирі проходить тестування геопорталу міста

Під час засідання виконавчого комітету, що проходило 5 грудня, був презентований Офіційний геопортал Житомирської міської ради. Також затвердили введення даних до таких реєстрів: земля, реклама, кадастр та інвестиції.

Далі розкаже “Житомир - місто майбутнього” з посиланням на Житомир info

Присутні вислухали доповідь радника міського голови Сергія Яцика, який презентував новий геопортал та розповів про відповідні порядки. За словами Яцика, на мапі були представлені реєстри, які були запроваджені за допомогою Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні. Щоб забезпечити сталість ефекту, а дані щоб були прозорими та вчасно внесеними, пропонується затвердити порядок введення цих даних. Яцик зазначив, що на сьогоднішній день, це чотири порядки: по земельним питанням, інвестиції, реклама та кадастр. Дані по бюджету знаходяться у стадії розробки та їх затвердять у наступному році.

За словами консультанта муніципального компонента Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні Тараса Случика портал стане корисним мешканцям Житомира, бо вони зможуть легко отримати потрібну інформацію, яка їх цікавить, з будь-якого пристрою, це може бути смартфон, комп’ютер, планшет. Житомирянам більше не потрібно буде писати запити для того, щоб отримати інформацію, а потім довго чекати відповідь чиновників. Більшість потрібних даних для містян можна знайти на цьому порталі. Також портал буде корисним і для представників місцевих органів влади. Тут є історія змін, етапи виконання певних робіт тощо. Це може бути корисно під час підготовки до сесій міськради або засідань виконавчого комітету. 

Случик говорить, що геопортал знаходиться на сайті міської ради, наразі в нього заведені дані у рамках тестування. Це так звана публічна частина, а буде ще адміністративна. До неї будуть мати доступ чиновники, виконавці рішень та представники органів місцевої влади. 

Наступною стадією має бути верифікація даних, бо інформація має бути актуальною, окрім того, вона має якісно та вчасно вводитись. Саме для цього і затверджують відповідний порядок введення, щоб у майбутньому службовці, що будуть вводити дані, працювали за затвердженим порядком.

Також, ще заплановано, поставити підсистему, яка буде стосуватись тимчасових споруд. Наповнювати цю базу будуть вже у наступному році.

Основна база зараз знаходиться на етапі перевірок, постійно усувають помилки та неточності. Після закінчення цих робіт, на порталі з’явиться кнопка “Повідомити про помилку”. Після закінчення всіх тестових робіт, всіма реєстрами можна буде користуватись та отримувати точну та повну потрібну інформацію.

!"№

 

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.