У Житомирі водоканал буде інформувати про відключення води за допомогою SMS-повідомлень

КП «Житомирводоканал» 21 грудня запускає новий сервіс – SMS-інформування про тимчасове відключення води.

Далі розкаже «Житомир – місто майбутнього»

Як зазначає прес-служба водоканалу, аварії у місті можуть виникати кожен день. Цим і зумовлене відключення води у місті. Підприємство постійно намагається вчасно попереджати про ремонтні роботи на своєму сайті та на своїй сторінці у мережі Facеbook. Також компанія розробила новий інформсервіс «ZTVODOKANAL», за допомогою якого водоканал зможе донести важливі повідомлення про відключення води швидко і вчасно до кожного житомирянина. Тепер повідомлення від сервісу буде отримувати людина, якщо у її будинку буде зупинено водопостачання.

Директор КП «Житомирводоканал» Андрій Нікітін розповів, що треба робити для того, щоб бути у курсі, коли відключать воду у вашому будинку чи мікрорайоні. Ніяких додатків встановлювати не знадобиться. У водоканалі існує база телефонних контактів, наприклад, коли житомирянин телефонує на водоканал, він за своїм бажанням може залишити свій контактний номер. На такий номер буде відправлятися SMS-повідомлення, яке проінформує про те, коли водопостачання буде припинено і коли вода з’явиться. Також за допомогою повідомлень водоканал буде повідомляти про інші важливі питання, які виникатимуть у процесі роботи підприємства. Послуга буде повністю безкоштовна для мешканців міста. Сервіс почне працювати вже з 21 грудня.

«Тим, хто хоче отримувати таку послугу, потрібно передзвонити до call-центру (0800-752-553 або 550-552, дзвінок безкоштовний) і залишити свій номер телефону, і їм також буде надходити інформація про те, що у їх будинку не буде води», – розповів Андрій Нікітін.

Нагадаємо, що раніше на сайті водоканалу була опублікована інформація про те, що «Житомирводоканал» запропонував житомирянам зателефонувати їм та залишити свої контактні дані для того, щоб їм надходила інформація про ремонтні роботи та відключення води за допомогою SMS–повідомлень.