Четвер, 9 Грудня, 2021

У Житомирі знову провалля – дорожнє покриття не витримало ваги автобуса

24 жовтня близько 19:30 год поблизу перехрестя вулиць Велика Бердичівська та Гагаріна провалився асфальт під автобусом. На самопливному каналізаційному колекторі d500 сталася аварійна ситуація, внаслідок чого на дорожньому покритті утворилося провалля на ділянці дороги від вулиці Довженка до перехрестя з вулицями Жуйка та Льва Толстого. У результаті, автобус, що рухався за 115 маршрутом, провалився в каналізаційний колектор, де згнило верхів’я труби. Далі на zhytomyr-future.

Основна причина — це газова (мікробіологічна) корозія, яка призводить до зношення верхівки труби. Цей колектор будувався ще у 80-х роках минулого століття із залізобетону, термін експлуатації якого становить 20-25 років. Тобто мережі, які будувались ще в 60-80-х роках, вже давно відпрацювали своє, вони морально та фізично застарілі. Наразі бригади водоканалу вже розпочали роботи з ліквідації наслідків аварії. У роботах залучені 5 одиниць техніки та 15 працівників.

Перекриття руху транспорту

У зв’язку з аварією частково обмежено рух транспорту по вул. Велика Бердичівська від вул. Жуйка до вул. Гагаріна. Окрім того, на період перекриття відбудуться наступні зміни в русі міського електротранспорту:

  • тролейбус №1 курсуватиме по кільцю в напрямку: «вул. Київська – вул. В.Бердичівська – вул. Вітрука – вул. Київська»;
  • тролейбус №2 курсуватиме до вул. Космонавтів та у зворотному напрямку;
  • тролейбус №15-А курсуватиме до Залізничного Вокзалу та у зворотному напрямку;
  • тролейбус №4-А курсуватиме до обласної лікарні та у зворотному напрямку;
  • тролейбус №15 тимчасово не функціонуватиме.

Капітальний ремонт Великої Бердичівської

Тендер на капітальний ремонт цієї ділянки Великої Бердичівської проводили тричі. Вперше департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА оголосив тендер 14 квітня 2020 року. Однак тоді замовник відхилив тендерні пропозиції від трьох компаній: ТОВ «Міттел», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та ТОВ «Київдортехнологія», згідно з законом про публічні закупівлі. Другий тендер було оголошено 5 червня 2020 року, проте через подання лише однієї тендерної пропозиції від ТОВ «Міттел» торги тоді не відбулися. Лише 5 серпня 2020 року департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації в особі директора департаменту Ірини Хоменко, з третьої спроби, уклали договір з київською фірмою ТОВ «Міттел». За капітальний ремонт ділянки вулиці Великої Бердичівської, довжиною 600 метрів – від вул. Довженка до перехрестя вул. Льва Толстого та вул. Жуйка, Житомирська ОДА заплатила 22,6 млн грн.

Капітальний ремонт асфальтного покриття почався у серпні 2020 року та тривав близько 4 місяців. Проте під час огляду цього відрізку дороги інженером в рамках технічного нагляду були виявлені недоліки. Тому у департаменті регіонального розвитку Житомирської ОДА зазначили, що роботи можна вважати невиконаними та пообіцяли виправити дефекти ремонту на вулиці Великій Бердичівській: «До 10 серпня будуть проходити ремонтні роботи з відновлення дороги по Бердичівській (від вул. Довженка до перехрестя вул. Жуйка-Толстого, –  ред.) і всі дефекти будуть виправлені», – прокоментував прес секретар голови ОДА Юрій Мельник. Згодом, 12 листопада 2020 року Олександр Шевчук – заступник міського голови наголошував на тому, що ремонтні роботи на Великій Бердичівській можуть тривати аж до кінця 2020 року.

Найбільше недоліків було виявлено на ділянці поблизу перехрестя вулиць Велика Бердичівська та Льва Толстого, котру ремонтували під час грудневих морозів. Водії скаржились, що під час руху відчуваються всі стики, люки, ями та горби. Якість бордюрів та пішохідних переходів, які щоразу затоплює під час дощу, також бажала кращого. За результатами огляду даного відрізку дороги інженером технічного нагляду відділу експлуатації, утримання та безпеки дорожнього руху департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА були виявлені недоліки в покритті асфальтобетонного покриття. Були присутні нерівності в місцях встановлення люків. Прийшла у непридатний стан дорожня розмітка, яку нанесли ще восени. У місцях відбору кернів, покриття потребує оновлення цілісності.

Втім термін придатності капітального ремонту та усунення всіх його недоліків не досяг і одного року, що у сукупності з аварійною ситуацією на каналізаційному колекторі, спричинило утворення провалля на дорожньому покритті.

Latest Posts