П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Житомирська школа відмовилась від газу

У Житомирі одна із шкіл відмовилася від газового опалення. Це загальноосвітня школа під символічним номером 1. Перша з перших. Відмовились від газу з ціллю економії і не пожалкували. Про це зазначає директор школи Микола Мельник. Більше інформації на сайті zhytomyr-future.com.ua.

Школа опалюється автономним котлом. Котельня побудована за всіма правилами та стандартами – віддалено від школи, котел встановлений в окремому приміщенні. Тепло забезпечується завдяки внутрішньому згорянню спресованої соломи. Як запевняє оператор котельні Олександр Лузунов, цей матеріал і екологічно чистий, оскільки не містить смоли, як деревина, і володіє гарною тепловіддачею.

З 11 жовтня котельня працює у звичному режимі. Більше 600 дітей, що є учнями ЗОШ №1, навчаються в теплі. Завдяки саморегуляції температури, є можливість реагувати на зовнішню погоду. Якщо надворі холоднішає, котел переходить на потужніший режим, якщо ж навпаки – збавляє оберти. За добу спалюється від 600 кілограм спресованої соломи. Це на 10-20% економніше, ніж споживання газу.

Опалювати гранулами зараз майже вдвічі дешевше, ніж газом, каже директор школи

Тобто, котли на пелетах є вигідними та безпечними для довкілля, адже значно знижують викиди в атмосферу шкідливого СО2.

Житомирщина давно є активним учасником у впровадженні інноваційних систем альтернативного палива, зокрема у закладах освіти. До прикладу, ще у 2017 році 12 районних шкіл області  повністю відмовились від використання газу і перейшли на твердопаливні котли.

Станом на 2019 рік в області на альтернативному паливі працювало вже 730 котелень, в тому числі і в шкільних закладах. 

До кінця 2023 року Житомирська влада планує повністю  модернізувати всі котельні в  регіоні, перевівши їх на альтернативне паливо. Така ініціатива закладена в планах розвитку регіону на 2021-2023 роки згідно Стратегії розвитку до 2027 року.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.