П’ятниця, 23 Квітня, 2021

У Житомирі міст на Київському шосе може впасти у будь-який момент

У Житомирі міст, який знаходиться на Київському шосе постійно перевантажений великими вантажними автівками - фурами. Через це він знаходиться у стані вібрації,...

Житомирські атракціони готують до відкриття. У 2022 році планується реконструкція

Вже скоро відкриється сезон атракціонів. В Житомирі на минулих вихідних вони вже запрацювали в тестовому режимі, незважаючи на карантинні обмеження та те,...

На Житомирщині з 12 березня припиняє роботу громадський транспорт

Житомирщина знаходиться в червоній зоні. Стало відомо, що вже завтра, з 12 березня у Житомирській області припинять курсувати рейсові автобуси на приміські,...

Новий Гідропарк: концепція від Ольги Бронштейн

Головним архітектором Житомира стала Ольга Бронштейн. Вона поділилася концепцією гідропарку. Містянам дійсно цікаво, як зміниться одне з улюблених місць для відпочинку. Детальніше...

Вартість на міжміські, приміські маршрути зросла. Тарифи і далі будуть рости

Житомирян спантеличила новина про підвищення вартості проїзду на приміські, міжміські маршрути. Від сьогодні, 19-20 лютого 2021 року, наприклад, вартість проїзду за маршрутом...

“Відкритий е-квиток Житомира”: створено першу візуалізацію роботи громадського транспорту

25 квітня, напередодні другої річниці набуття чинності Закону про впровадження автоматизованих систем оплати проїзду в міському громадському транспорті (електронний квиток), Міністерство інфраструктури України разом з Державним агентством електронного урядування і Житомирською міською радою представили першу візуалізацію роботи комунального громадського транспорту на основі відкритих даних “Відкритий е-квиток Житомира”, яка демонструє потенціал використання відкритих даних по е-квитку у прийнятті зважених і прозорих рішень для покращення роботи транспорту в містах і зниження корупційних ризиків.

Далі розкаже “Житомир – місто майбутнього”

За словами заступника міського голови Дмитра Ткачука, стратегія транспортної реформи у Житомирі – це надання, насамперед, якісних послуг у сфері пасажироперевезень. Житомир – одне з перших міст в Україні, де 2 роки тому, до речі ще до прийняття відповідного закону Верховною Радою, запровадили систему оплати проїзду за допомогою безготівкової форми оплати за проїзд. За цей час електронний квиток став для житомирян зручним інструментом оплати за проїзд, адже поповнити електронний квиток на будь-яку суму можна через Інтернет та у терміналах самообслуговування, що не лише зручно, а й дозволяє економити час.

“Нововведення дозволяє персоніфікувати пасажирів, запровадити нову транспортну мережу, покращити комфорт розрахунку та контроль за грошима та запровадити гнучку систему управління транспорту та отримати аналітику для якісних управлінських рішень”, –  каже Ткачук.

7 травня 2019 року виповнюється два роки з моменту набуття чинності Закону про е-квиток, який було ініційовано Міністерством інфраструктури України. Вісім українських міст уже впроваджують електронний квиток, серед них: Біла Церква, Вінниця, Дніпро, Житомир, Київ, Львів, Тернопіль і Харків. Житомир став першим містом в Україні, яке запровадило  безконтактні форми оплати в наземному громадському транспорту та відкрило дані про оплату проїзду відкритими.

Це означає, що кожен може безкоштовно завантажити дані та проаналізувати їх. Така прозорість дозволяє покращити роботу громадського транспорту, а також обмежує корупційні ризики.

В інтерактивній візуалізації “Відкритий е-квиток Житомира” зібрано інформацію щодо виконання графіків руху транспорту, щоденний обсяг виручки від продажу квитків, найпопулярніші міські маршрути і зупинки, напрямки пересування мешканців містом. Для створення інструменту було проаналізовано дані по 18 тролейбусним, 2 автобусним і 1 трамвайному маршруту КП “Житомирське трамвайно-тролейбусне управління”, у тому числі й інформацію про понад 5 млн транзакцій по е-квитку. Сервіс дозволяє проаналізувати цей масив даних у розрізі понад 120 транспортних засобів та 400 зупинок.

Як зазначає Дмитро Ткачук, важливість цих даних і їх візуалізації полягає у тому, що будь – які рішення приймаються міською владою на основі аналізу отриманої інформації і справді є аргументованими, а не суб’єктивними. А головне, вони є підставою для планування наступних кроків для реформування транспортної системи міста, адже дають  можливість не лише здійснювати певні зміни, а й оцінювати їх ефективність.

Latest Posts

Житомирські атракціони готують до відкриття. У 2022 році планується реконструкція

Вже скоро відкриється сезон атракціонів. В Житомирі на минулих вихідних вони вже запрацювали в тестовому режимі, незважаючи на карантинні обмеження та те,...

На Житомирщині з 12 березня припиняє роботу громадський транспорт

Житомирщина знаходиться в червоній зоні. Стало відомо, що вже завтра, з 12 березня у Житомирській області припинять курсувати рейсові автобуси на приміські,...

Новий Гідропарк: концепція від Ольги Бронштейн

Головним архітектором Житомира стала Ольга Бронштейн. Вона поділилася концепцією гідропарку. Містянам дійсно цікаво, як зміниться одне з улюблених місць для відпочинку. Детальніше...

Вартість на міжміські, приміські маршрути зросла. Тарифи і далі будуть рости

Житомирян спантеличила новина про підвищення вартості проїзду на приміські, міжміські маршрути. Від сьогодні, 19-20 лютого 2021 року, наприклад, вартість проїзду за маршрутом...

У Житомирі проходить тестування геопорталу міста

Під час засідання виконавчого комітету, що проходило 5 грудня, був презентований Офіційний геопортал Житомирської міської ради. Також затвердили введення даних до таких реєстрів: земля,...