Субота, 23 Січня, 2021

Український автодор шукає нового підрядника, щоб завершити ремонт житомирської об’їзної

Укравтодор має оголосити новий тендерний аукціон на роботи з реконструкції північної об'їзної дороги Житомира (автошлях М-06). Таку інформацію оприлюднили в держагенстві. Дал...

Плюси і мінуси онлайн-гемблінгу

Слово "азартні ігри" більше не потребує особливого представлення, так як майже всі з ним знайомі. Хоча важко назвати будь-які причини того, чому...

Філософія онлайн казино Кінг

Азартні майданчики, що з'являються в мережі, не завжди забезпечують повноцінний, спокійний і вигідний відпочинок. У онлайн казино Кінг репутація створювалася не один...

У Житомирі сьогодні відкриється Водонапірна вежа

Житомирська “Водонапірна вежа” є місцевою архітектурною пам’яткою та одним з символів міста. Її висота 31 метр, а побудована вона в 1898 році....

У Житомирі не будуть ставити новорічну ялинку, а прикрасять ту, яка росте на Михайлівській

16 грудня відбулося засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради, на якому було розглянуто план новорічних заходів. Також були внесені певні корективи. Новорічна...

У Міністерстві фінансів планують виділити 500 мільйонів на електрифікацію залізниці з Житомира

Міністерство фінансів повідомило про те, що у наступному році на пасажирську інфраструктуру залізничних перевезень “Укрзалізниці” буде виділено чотири мільярди гривень. Далі розкаже “Житомир майбутнього”

Як інформують ЗМІ, саме така сума на інфраструктуру планується в державному бюджеті України на 2021 рік. Частина з цих грошей буде витрачена на електрифікацію гілки Житомир – Новоград-Волинський. 

У повідомленні, зокрема, йдеться про те, що три мільярди підуть на те, щоб закупити пасажирські вагони, що зможуть перевозити два мільйони людей кожного року. Ще півмільярда буде витрачено на те, щоб електрифікувати ділянку Житомир – Новоград-Волинський. Мінфін заявляє, що цей крок дасть змогу Житомиру отримати щоденне залізничне сполучення з двома десятками обласних центрів країни.

Зазначимо, що про те, щоб електрифікувати цей напрямок говорять вже не перший рік. Раніше говорили, щоб виконати всі роботи по цій ділянці необхідно вісімдесят мільйонів доларів США. 

На сьогоднішній день Житомир має чи не найгіршу ситуацію із залізничним сполученням. Люди, для того щоб попасти на потрібний поїзд, мають спочатку їхати в Бердичів або Коростень. 

Нагадаємо, що у Житомирі три дні працювали активісти, які перевіряли місто на безбар’єрність. Волонтери працювали у рамках всеукраїнського проекту Рейтинг доступності міст “Тостер”. Вони моніторили адміністративні, комерційні та інфраструктурні об’єкти. За словами координаторки ГО “Доступно UA” Тетяни Шаповал, вони зазвичай перевіряють півкілометра в радіусі центра міста. Це переважно маршрути, якими рухаються пішоходи. Активісти перевіряють аптеки, вокзали, міські ради, банки, кафе тощо. Заклади, які пройшли перевірку, отримують наліпку, яка свідчить, що тут є доступність для маломобільних груп населення. 

Latest Posts

Плюси і мінуси онлайн-гемблінгу

Слово "азартні ігри" більше не потребує особливого представлення, так як майже всі з ним знайомі. Хоча важко назвати будь-які причини того, чому...

Філософія онлайн казино Кінг

Азартні майданчики, що з'являються в мережі, не завжди забезпечують повноцінний, спокійний і вигідний відпочинок. У онлайн казино Кінг репутація створювалася не один...

У Житомирі сьогодні відкриється Водонапірна вежа

Житомирська “Водонапірна вежа” є місцевою архітектурною пам’яткою та одним з символів міста. Її висота 31 метр, а побудована вона в 1898 році....

У Житомирі не будуть ставити новорічну ялинку, а прикрасять ту, яка росте на Михайлівській

16 грудня відбулося засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради, на якому було розглянуто план новорічних заходів. Також були внесені певні корективи. Новорічна...

У Житомирі обговорили реконструкцію аеропорту

19 серпня на території аеропорту “Житомир” пройшла виїзна нарада, на якій обговорювалась ситуація стосовно реконструкції та майбутнього розвитку об’єкту. Таку інформацію повідомили...