Четвер, 25 Лютого, 2021

У Житомирі міст на Київському шосе може впасти у будь-який момент

У Житомирі міст, який знаходиться на Київському шосе постійно перевантажений великими вантажними автівками - фурами. Через це він знаходиться у стані вібрації,...

Вартість на міжміські, приміські маршрути зросла. Тарифи і далі будуть рости

Житомирян спантеличила новина про підвищення вартості проїзду на приміські, міжміські маршрути. Від сьогодні, 19-20 лютого 2021 року, наприклад, вартість проїзду за маршрутом...

Яких приватних маршруток Житомира досі нема в Дозорі. Коли ситуація зміниться

Містяни мали б станом на 1 лютого 2021 року відслідковувати весь громадський транспорт (приватних перевізників в тому числі) в онлайн-додатку Dozor. Натомість...

В Житомирі нарешті відкриють новий маршрут: тролейбуси на Мальованку

Житомиряни зможуть добиратися до мікрорайону Мальованка тролейбусом, адже в цьому році побудують нову тролейбусну лінію. Незважаючи на те, що ця обіцянка не...

Плюси і мінуси онлайн-гемблінгу

Слово "азартні ігри" більше не потребує особливого представлення, так як майже всі з ним знайомі. Хоча важко назвати будь-які причини того, чому...

Як виглядає недобудована транспортна розв’язка на північній об’їзній Житомира

Стало відомо, що Укравтодор розірвав договір з китайською компанією Sinohydro Corporation Limited. За контрактом компанія мала реконструювати 22 кілометри дороги до червня 2020 року. Детальніше про причини розірвання договору та як наразі виглядає недобудована об’їзна міста розповість Житомир Майбутнього.

Причини розірвання

Sinohydro Corporation Limited порушила ряд умов контракту, через це та низькі температури, якість виконаних робіт Укравтодор вирішив розірвати договір з китайською компанією. Основні причини розірвання договору наступні:

  • відсутність зі сторони підрядника розумних пояснень, щодо того, чому припинені роботи;
  • не подовжений термін дії контракту;
  • недотримання повідомлень щодо виправлення результатів робіт.

Укравтодор наводив конкретні приклади жорстких порушень. Мова йде про робочий брак, тобто руйнування цементобетонного покриття на ділянці. Через недотримання підрядником методології проведення будівельних робіт виникла дана ситуація. Були виявлені і інші порушення, котрі стосуються зведення штучних споруд та влаштування асфальтобетонного покриття. Враховуються все це, Укравтодор вирішив розірвати контракт.

Олександр Кубраков прокоментував дану ситуацію:

«Прикро, що співпраця з Sinohydro дійшла до точки неповернення. Зі свого боку ми намагалися робити все, щоб дати шанс компанії реабілітуватися та виправити ситуацію. Однак через подібне ставлення втрачає держава та громадяни. Ми не можемо дозволити собі зволікати чи очікувати на зустрічні кроки — дорога потрібна Україні вже зараз».

Станом на початок жовтня, підрядник мав вже виконати 80% будівельних робіт. Фактичне виконання сягає 49,17%, причому з цього відсотку велика частина має серйозні зауваження, виявлені порушення:

  • системне порушення при знятті рослинного шару;
  • недоущільнення земляного полотна;
  • відсипка зем – полотна непридатними ґрунтами;
  • замокання нижніх шарів зем полотна;
  • неякісний монтаж ж/б труб;
  • сегрегація на шару основи з ЩПС;
  • експлуатаційне утримання;
  • розмив по всій протяжності ділянки контракту;
  • зауваження стосуються бетонного покриття;
  • влаштування водозливів;
  • значні дефекти на штучних спорудах.

Ознайомитися більш детально з пошкодженнями, фотозвітом з інспектування ділянки можна тут.

Недобудована транспортна розв’язка

Після розірваного контракту на ділянці на північній об’їзній Житомира, наразі прибирають дорожні знаки. З техніки залишився на недобудованій транспортній розв’язці лише один екскаватор. Один бетонний шар китайська компанія встигла вкласти, на інших же містяни спостерігають лише роботи на підготовчому етапі.

Після того, як Олександр Кубраков 14 травня 2020 року особисто відвідав ділянку автомобільної дороги М-06, він висловив своє незадоволення темпами. Адже в контракті передбачені штрафні санкції за несвоєчасну здачу роботи.

Нагадаємо, початок реконструкції північної об’їзної розпочато у червні 2018 року.

Latest Posts

Вартість на міжміські, приміські маршрути зросла. Тарифи і далі будуть рости

Житомирян спантеличила новина про підвищення вартості проїзду на приміські, міжміські маршрути. Від сьогодні, 19-20 лютого 2021 року, наприклад, вартість проїзду за маршрутом...

Яких приватних маршруток Житомира досі нема в Дозорі. Коли ситуація зміниться

Містяни мали б станом на 1 лютого 2021 року відслідковувати весь громадський транспорт (приватних перевізників в тому числі) в онлайн-додатку Dozor. Натомість...

В Житомирі нарешті відкриють новий маршрут: тролейбуси на Мальованку

Житомиряни зможуть добиратися до мікрорайону Мальованка тролейбусом, адже в цьому році побудують нову тролейбусну лінію. Незважаючи на те, що ця обіцянка не...

Плюси і мінуси онлайн-гемблінгу

Слово "азартні ігри" більше не потребує особливого представлення, так як майже всі з ним знайомі. Хоча важко назвати будь-які причини того, чому...

Вартість на міжміські, приміські маршрути зросла. Тарифи і далі будуть рости

Житомирян спантеличила новина про підвищення вартості проїзду на приміські, міжміські маршрути. Від сьогодні, 19-20 лютого 2021 року, наприклад, вартість проїзду за маршрутом...