Четвер, 9 Грудня, 2021

Стартував конкурс з розробки туристичного логотипа та брендбуку Житомирської області

Взяти участь у конкурсі можуть всі охочі: як юридичні, так і фізичні особи. Призовий фонд складає – 90 тисяч гривень, з урахуванням ПДВ. Більше на сайті zhytomyr-future.com.ua.

Приймання робіт триватиме три тижні – до 12 листопада, а надсилати їх учасники можуть на електронну скриньку Департаменту культури, молоді та спорту облдержадміністрації.

На Житомирщині стартував відкритий творчий конкурс із розробки туристичного логотипа та брендбуку Житомирської області. Конкурс спрямований на створення концептуальної ідеї туристичної Житомирщини, що покращить туристичну привабливість Житомирської області.

Креативні ідеї оцінюватимуть як журі, так і жителі області. Спочатку експерти оберуть чотирьох півфіналістів. Згодом на відкритій бренд-сесії, півфіналісти презентують концепцію свого бренду. Після чого оберуть двох фіналістів і вже вони будуть винесені на онлайн голосування, для широкого загалу. Переможець онлайн голосування отримує винагороду у розмірі 90 тисяч гривень. Також, згідно з умовами конкурсу, частина винагороди має бути спрямована на виготовлення брендбуків та сувенірної промо-атрибутики.

«Центральною ідеєю бренду має бути туристичний потенціал Житомирщини, а оскільки всі люди що братимуть участь, будуть креативними – жодних рамок, що їх обмежували б не буде. Кожен хоче побачити чотири райони, які в нас є в області, кожен хоче побачити п’ять туристичних магнітів, які в нас визначені, але не тільки це головне» – розповідає Анастасія Ляшевич, завідувачка сектору туризму Житомирської ОДА.

Нагадаємо, у програмі розвитку туризму на 2021-2023 роки затвердили п’ять туристичних «магнітів» Житомирщини:

  • Національний музей космонавтики ім. С.П. Корольова у Житомирі
  • заказник «Камінне село» в Олевському районі
  • «Древлянський парк» у Коростені
  • історичний комплекс «Кляштор Босих Кармелітів» у Бердичеві
  • замок-музей «Радомисль» у Радомишлі

Завдання конкурсу

  • визначення кращої концептуальної ідеї туристичного бренду Житомирщини, спрямованої на підвищення туристичної та інвестиційної привабливості на всеукраїнському та міжнародному рівнях;
  • визначення кращого логотипу, який може однаково успішно використовуватися на інформаційно-рекламній та подарунково-сувенірній продукції, під час проведення туристичних, ділових, культурних та інших заходів або на предметах маркування інфраструктурних об’єктів туристичної галузі.

Вимоги до конкурсних робіт

До участі в Конкурсі допускаються роботи, які включають наступні елементи:

  • заявка на участь у відкритому творчому конкурсі;
  • опис концептуальної ідеї у форматі PDF;
  • проєкт брендбуку Житомирської області, що міститиме ідеологічну та графічну частини, які включатимуть зображення логотипу та гасло;
  • письмове обґрунтування щодо змісту ідеї туристичного логотипа – до 1 сторінки формату А4;
  • заява, про згоду на укладання договору про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип та гасло;
  • конкурсні роботи подаються у растровому форматі файлів (*jpeg, *png+альфа, *tif, *psd) з роздільністю не менше 600 dpi у 2-х розмірах (10 см по найменшій стороні та 1 см по найменшій стороні) та у векторному форматі файлів (*cdr, *eps, *ai).

Визначення переможців конкурсу

Журі оцінюватимуть роботи часників за 10-бальною шкалою у 5 критеріях:

  1. відповідність основним туристичним магнітам/перевагам регіону
  2. унікальність за змістом концептуального та художнього рішення
  3. динамічність – можливість видозмінення логотипу в рамках прийнятої айдентики
  4. лаконічність у сприйнятті, без перевантаження зайвою інформацією
  5. привабливість

Тобто, максимальна оцінка від одного члена Журі конкурсу – 50 балів. До складу Журі входять представники Житомирської ОДА, місцевого самоврядування, громадських організацій, Державного агентства розвитку туризму України, сфери туризму, краєзнавці, експерти в галузі дизайну та сфери бізнесу.

Етапи конкурсу

Конкурс проводиться у 5 етапів:

I етап – приймання конкурсних робіт (з 25 жовтня 2021 до 12 листопада 2021);

II етап – розгляд Журі конкурсу робіт та відбір чотирьох напівфіналістів (з 13 листопада до 19 листопада);

III етап – відбір в рамках відкритої бренд-сесії, двох основних концептуальних ідей (з 20 листопада до 25 листопада);

IV етап – оприлюднення конкурсних робіт двох фіналістів та початок онлайн-голосування (з 26 листопада до 30 листопада);

V етап – визначення переможця та оприлюднення результатів Конкурсу (1 грудня 2021).

Важливо

З отриманої грошової винагороди, переможець зобов’язується оплатити та виготовити сувенірну промо-атрибутику, впродовж двох тижнів з дня оголошення результатів конкурсу. До візуальної промоційної продукції, у кількості від 2 до 10 одиниць, входять: брендбуки, чоловічі й жіночі футболки, чашки, блокноти, екоторби, ручки та значки.

Отож, надсилайте ваші творчі ідеї на електронну скриньку dkms@kmsdep.zht.gov.ua з позначкою «Конкурс з розробки туристичного логотипа та брендбуку Житомирської області». Заявки прийматимуться до 17.00 години 12 листопада 2021 року. Кожен учасник може надати на конкурс кілька робіт, але не більше трьох. Переможця буде оголошено 1 грудня 2021 року. У разі виникнення запитань звертайтеся за вищевказаним електронною поштою.

Latest Posts