Середа, 19 Січня, 2022

Новий туристичний логотип та брендбук Житомирщини: результати конкурсу

1 грудня на засіданні організаційного комітету творчого конкурсу з розробки туристичного логотипа та брендбуку Житомирської області оголосили переможця відкритого онлайн-голосування. Вибір між двома півфіналістами, яких попередньо обрало журі, робили протягом останніх 5 днів. Так, за результатами конкурсу із кількістю у 371 голос (52%) перемогла конкурсна робота Вдовиченко Тетяни під назвою «Житомирщина туристична». У той час логотип і брендбук «Житомирщина дивовижна» набрав 342 голоси (48%), що лише на кілька відсотків менше. Далі на zhytomyr-future.

«Житомирщина туристична»

Яка перша асоціація виникає в уяві пересічної людини про Житомирщину? Жито і мир, край лісів, спокійна провінція поруч зі столицею, музей космонавтики імені Корольова, батьківщина Лесі Українки, бурштин, кар’єри, військово-історичний комплекс «Скеля», древляни та свято дерунів. Проте на цьому Житомирська область не закінчується. Вона приваблива для туристів, загадкова та прогресивна. Житомирщина багата на незвичайні локації, визначних людей, цікаві події та має потенціал виконати будь-які запити щодо нових знань і вражень туристів, від найменших до найстарших.

Туристичний здобуток нашої області можна умовно поділити на декілька напрямків: природа, архітектура, фестивалі та історичні постаті.

Природа: скеледром в Денишах, Коростишівський каньйон, бігова стежка в Зарічанах, голова Чацького в Житомирі, Камінне село в Олевську, Древлянський парк у Коростені та інші туристичні маршрути.

Архітектура: замок-музей Радомисль, маєтки Терещенків у Андрушівці та Тригір’ї, Кляштор Босих Кармелітів у Бердичеві, Водонапірна вежа в Житомирі, костели, собори, монастирі тощо.

Історичні постаті: музей-садиба Лесі Українки, поховання князя Олега, будинок-музей Сергія Корольова, Оноре де Бальзак та Евеліна Ганська.

Фестивалі: Космічний півмарафон, KOROLEV AVIA FEST, свято дерунів, фестивалі полуниці та малини, Fish Food Fest в Перлявці та Week-end в Олевську.

Кожен з цих напрямків, локацій, постатей і подій це все грані та площини одного великого діаманта – Житомирщини.

Концепція логотипу

Логотип «Житомирщина туристична» є унікальним поєднанням графічних елементів та тексту. Різноколірні площини діаманту (полігони) символізують варіативність локацій області. Грані діаманта – це різноманіття маршрутів. Червона та синя графічні лінії є стилізацією відкритої долоні та природного рельєфу.

Логотип може бути відтворений як у повному кольоровому або монохромному форматах, так і в спрощеному – полігональному або контурному. Його можна трансформувати відповідно до 7 туристичних напрямків Житомирської області: фестивальний, медичний, культурний, релігійний, спортивний, автентичний та діловий.

Саме цей логотип і брендбук області відтепер збільшуватиме інвестиційний, туристичний потенціал та імідж Житомирщини, а за розробку туристичного логотипа переможець отримає винагороду розміром 90 тис. грн, частину якої витратить на виготовлення брендбуку та сувенірної промо-атрибутики.

Latest Posts