Четвер, 9 Грудня, 2021

Стосується житомирян: “BlaBlaCar” вводить плату за користування сервісом

Маркетплейс “BlaBlaCar” існує в Україні з 2014 року. Для житомирян він особливо зручний, бо у розгалуженій Житомирській області, часом, дуже складно дістатися до віддаленого села у потрібний час. А так, кинувши запит на “блабла”, попутників-водіїв знайти нескладно. Підвезуть з комфортом. Не дорого. І швидко. До прикладу, автобусом до села Копище п’ять з половиною годин їзди. До того ж, не всюди можна дістатися автобусом. На авто вдвічі швидше і зручніше. Зважаючи на те, що цей сервіс популярний не лише серед пасажирів, а й серед водіїв, поїздки в межах області, та й поза ними наявні мало не щодня. Далі на zhytomyr-future.

Крім всього, в умовах карантинних обмежень, поїздка на попутному транспорті це ще й додаткова безпека, оскільки мінімізує контакти з великою кількістю людей.

Що є?

Як працює система для пасажирів та водіїв, розповідати не буду. Більш як впевнена, кожен знає, що воно і до чого. Зупинюсь на найцікавішому. 

“BlaBlaCar” – світова мережа карпулінгу. Означає сумісне використання автомобіля авто за допомогою онлайн-сервісів. Користувачами платформи є близько 100 млн. чоловік по всьому світу. Вісім мільйонів з них – це українці.

У 2019 році засновники придбали компанію “Busfor”, що дало поштовх для розвитку нового напрямку – автобусного маркетплейсу. 

У 2021 році “BlaBlaCar” придбав хмарну платформу “Octobus” для оптимізації перевезення пасажирів автобусами. Зараз співробітники працюють над втіленням ідеї сумісного використання карпулінгу і автобусних перевезень.

Що буде?

Николя Брюссон, CEO BlaBlaCar: Мы монетизируем карпулинг в Украине, но платить будут не все

З інтерв’ю  СЕО та співзасновника “BlaBlaCar” Ніколя Брюссона для РБК-Украина Авто, стало відомо, що до кінця року, максимум до березня наступного, платформа карпулінгових перевезень  вже не буде безкоштовною. Для пасажирів компанія встановлює платне бронювання поїздки. Відтак, за маршрут довший, ніж 120 кілометрів, система запросить оплату – 15% від вартості поїздки. Якщо з якихось причин поїздка не відбудеться, кошти за бронь повернуться пасажиру назад.

Плату вводитимуть поступово. Спочатку в тестовому режимі на обраних маршрутах.

Для новачків та постійних користувачів діятиме система знижок. До прикладу, безоплатне бронювання на певний період.

Водії, як і раніше, користуватимуться послугами платформи безкоштовно.

Серед новинок, що ближчим часом будуть впроваджені у життя  – це “BlaBlaCar Daily”, поїздки на короткі відстані в межах 20, 30 кілометрів. 

Також компанія розглядає варіант доставки пасажира “від дверей до дверей” за певну доплату водієві.

Компанія зацікавлена в Україні, оскільки тут є потенціал для розвитку та наявний кістяк компанії – талановиті спеціалісти в галузі ІТ-технологій. 

Підіб’ємо підсумки:

  • “BlaBlaCar” вводить комісію за бронювання поїздки пасажиром на відстань більше, ніж 120 км;
  • розвиває автобусну платформу;
  • впроваджує поїздки на короткі відстані, за які, як випливає з вищеописаного, не потрібно буде оплачувати бронь;
  • запускає функцію доставки пасажира “від дверей до дверей”. 

Latest Posts