П’ятниця, 29 Березня, 2024

Електронні табло з Wi-Fi на зупинках Житомира

На годиннику 6 ранку, звичайна зупинка громадського транспорту на Богунії. Напівсонні люди в очікуванні свого маршруту, щоб дістатися в різні точки Житомира. На горизонті викочується ранкове сонечко, повіває легкий літній вітерець, одним словом, краса. А на зупинці піднімається градус нервів, адже громадський транспорт не їде. Першими в дискусію вступають шанувальники творчості Павла Зіброва, а саме вікова категорія “60+”. Вони точно знають, що треба зробити з відповідальними за рух транспорту, деякі навіть вказують куди їм сходити сьогодні, треті на багато років вперед пророкують долі цих людей і їх матері, не рідко згадують якусь Люсю. Поруч стоять діти, які не знали чому саме з Люсею можна те робити, про що сказав дідусь з коричневим портфелем. Не зупинка, а казан нервів і емоцій. Та ось на горизонті видніється маршрутне таксі і всі пасажири спокійно, без нервів проходять в салон і розміщаються хто де. А всі свої нерви вони залишили на зупинці. Зрідка, дехто, все ж по інерції продовжує спроби підпалити те багаття, що вже загасло на зупинці, але ці намагання зводяться нанівець іншими пасажирами, які вже встигли заспокоїтися. Далі на zhytomyr-future.

Вартість, цифри, імена, факти

Найрозповсюдженіше питання спільноти завжди одне: “А скільки коштує”.Згідно з кошторисом, вартість всіх робіт з урахуванням придбаних матеріалів склала майже 1 мільйон гривень. Проект було розроблено ще у 2017 році. Ну а перші розмови в кулуарах установ почалися ще у 2016 році. Фінанси на виконання проекту були виділені з бюджету участі. 

Виявляється в нашому місті існують люди, які вираховують приблизну кількість пасажирів за рік, які користуються громадським транспортом. Виходить, що пасажиропотік склав 90 мільйонів разів на рік. Якщо вірити цим цифрам, то такі заходи, як встановлення електронних табло відчутно полегшили життя містянам. 

Після численних дискусій в коридорах і залах спецустанов почалися роботи. Першими зупинок щасливчиків у Житомирі було 13. Судячи з усього керівництво міста не сильно вірить в нумерології та прискіпливості ніхто не проявив до цього числа. 

Характеристики

Електронні табло з прогнозом приїзду громадського транспорту на своєму інтерфейсі прописували номер маршруту тролейбуса, його маршрут і кількість хвилин, які були орієнтовними, через скільки прибуде на дану зупинку транспорт.  Завдяки таким технологіям на зупинках почав працювати безкоштовний інтернет. Відстежувати переміщення тролейбуса в Житомирі також можна за допомогою мобільного додатку “Dozor”.

2021 рік

До цього року електронні табло показували лише час приїзду тролейбусів. Карантинні заходи і відсутність грошей у перевізників не давали можливості придбати в кожне авто спеціальне обладнання. Крім того, перевізник повинен був платити по 120 гривень з автівки за користування системою GPS.  Міська влада пішла на зустріч керівникам маршрутів і дало можливість на час локдауну заощадити кошти, та вже з 1 лютого увесь громадський транспорт залучений в системі GPS і час приїзду можна побачити, як на табло, так і додатку, про який було сказано раніше. 

2018 рік

Перший крок в еру цифрових технологій все ж було зроблено в салонах тролейбусів. На той час автопарк ТТУ відчутно оновився і на зміну округлим тролейбусам, які нагадували більше решето, міська влада придбала вживані, але свіжі тролейбуси з за кордону. Таким чином у більшості з них, в середині були вмонтовані електронні табло, на яких з’являються назви зупинок, а також відбувається голосовий дубляж написів і не лише. Авжеж приємніше чути чітко поставлений голос диктора ніж не зрозумілі оголошення водіїв через гучномовець в перемішку зі шкварчанням застарілого обладнання. 

Варто віддати належне керівникам міста, що ми далеко не останні, хто має таку розкіш. Добре, що тепер діти на зупинках не чують про Люсю і що з нею варто робити, адже тепер всі знають напевне через скільки хвилин вони відправляються в дорогу. 

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.