П’ятниця, 25 Вересня, 2020

Житомирські волонтери встановили камери відеоспостереження

Завдяки зусиллям житомирських волонтерів від громадської організації встановлені камери відеоспостереження на тих ділянках, де частіше всього трапляються правопорушення. Всього на 19 об’єктах...

Залізничне сполучення Житомир-Новоград-Волинський

Заступник міністра фінансів Олександр Кава розповів про планування закладення в державному бюджеті коштів на важливі інфраструктурні проєкти. Вони стосуються залізничних пасажирських перевезень....

Коли завершать реставрацію житомирського магістрату

Максим Обшта відповів на запитання, коли ж завершаться роботи по реконструкції будівлі житомирського магістрату. Нагадаємо, в будівлі на Замковій горі планують створити...

У Міністерстві фінансів планують виділити 500 мільйонів на електрифікацію залізниці з Житомира

Міністерство фінансів повідомило про те, що у наступному році на пасажирську інфраструктуру залізничних перевезень “Укрзалізниці” буде виділено чотири мільярди гривень. Далі розкаже...

Центр Житомира перевіряли на безбар’єрність

У Житомирі протягом 3 днів працювали волонтери, які перевіряли центр міста на безбар’єрність. Перевірка проходила у рамках всеукраїнського проекту Рейтинг доступності міст...

Мер Житомира протестував валідатори у міському транспорті

Житомирський мер Сергій Сухомлин подякував містянам за критику під його публікацією у соціальній мережі Фейсбук, яка була присвячена електронним засобам оплати за проїзд у громадському транспорті міста та провів перевірку.

Далі розкаже “Житомир – місто майбутнього”

Які результати перевірки

На своїй сторінці міський голова написав, що дякує всім за фідбек під його постом про транспорт та сказав, що провели перевірку як працює безконтактна система оплати за проїзд на маршрутках №44, №5, №58, №1 та на тролейбусах №1, №1Б, №2 та №8. Мер визнає, що є певні проблеми та пообіцяв їх вирішити.

За словами Сухомлина, деякі картки банків працюють з деякою затримкою, а ось транспортна картка працює добре. З тролейбусами ситуація інша, не спрацювала жодна банківська картка. 

У своєму пості мер пише, що було шість видів карток: п’ять банківських та одна транспортна. По приватним маршруткам вийшло декілька секунд затримки з картами VISA і MasterCard, транспортна, навпаки, працює швидко. Мер відмічає, що водії поводились спокійно під час самообслуговування пасажирів. В тролейбусах ситуація була погана, тому що не вийшло розрахуватись банківською карткою у кондукторів, тільки транспортною. Але в управлінні транспорту зазначають, що коли переналаштовували систему на новий тариф, почалися деякі збої в її роботі. Але пообіцяли виправити ситуацію найближчим часом. 

Сухомлин наголошує, що Житомир готувався до цього проекту більше двох років. Каже, що легше говорити, ніж це зробити на практиці. У тому числі, навчити людей та правильно налагодити комунікацію з тими, хто є споживачами послуг. Житомир це перше місто, яке запровадило електронний квиток, тому і виникають проблеми, бо першим завжди складно. 

“А першим завжди важче. Ще раз дякую за розуміння, зворотній зв’язок та конструктивні зауваження. Все врахуємо”, – сказав мер.

Транспортна картка проти банківської

Під час того, коли спеціалісти вирішують проблеми з оплатою банківськими картками у транспорті, мешканці Житомира продовжують писати про помилки обладнання у соціальних мережах. Так, пишуть, що у тролейбусах валідатори не завжди готові прийняти оплату. Звісно, можна спробувати це зробити у кондуктора, але то не гарантує успіх. В тролейбусах є валідатори, які не друкують квиток, але там підходять лише транспортні карти. У міській раді рекомендують придбати транспортну картку, бо вона працює практично без збоїв. 

За словами заступника міського голови Олександра Шевчука, якщо і бувають проблеми з електронним квитком (транспортна картка), то це дуже рідко. Він теж проводив експеримент, використовуючи багато банківських карток при оплаті проїзду в міському транспорті. Загалом, заступник мера зробив біля двадцяти поїздок, і транспортна картка не підводила жодного разу. А при розрахунку банківськими виникали певні затримки. Шевчук каже, що електронний квиток так налаштовували, щоб він швидко зчитувався, а банківські картки це трохи інше, тому з ними складніше. Затримка в оплаті, може затримувати транспортний засіб, порушуючи графік руху. Саме тому він пропонує, перейти житомирянам на використання транспортних карток. 

!"

 

Latest Posts

Залізничне сполучення Житомир-Новоград-Волинський

Заступник міністра фінансів Олександр Кава розповів про планування закладення в державному бюджеті коштів на важливі інфраструктурні проєкти. Вони стосуються залізничних пасажирських перевезень....

Коли завершать реставрацію житомирського магістрату

Максим Обшта відповів на запитання, коли ж завершаться роботи по реконструкції будівлі житомирського магістрату. Нагадаємо, в будівлі на Замковій горі планують створити...

У Міністерстві фінансів планують виділити 500 мільйонів на електрифікацію залізниці з Житомира

Міністерство фінансів повідомило про те, що у наступному році на пасажирську інфраструктуру залізничних перевезень “Укрзалізниці” буде виділено чотири мільярди гривень. Далі розкаже...

Центр Житомира перевіряли на безбар’єрність

У Житомирі протягом 3 днів працювали волонтери, які перевіряли центр міста на безбар’єрність. Перевірка проходила у рамках всеукраїнського проекту Рейтинг доступності міст...

Тепер подорожі стануть ще більш комфортними: Google об’єднав послуги Карти і Перекладач

Тепер ви зможете, якщо зібрались відвідати якусь країну, попередньо вивчити місце, до якого їдете, перед тим, як забронювати номер в готелі, отримати вичерпну інформацію...