Понеділок, 13 Липня, 2020

У Житомирі ремонтують приміщення Магістрату, куди планують перенести мамонта

  У Житомирі у будівлі Магістрату, що на Замковій горі тривають роботи з реконструкції. Далі розкаже “Житомир - місто майбутнього” Для того, щоб подивитись як йдуть ремонтні...

Ремонт на житомирській набережній планують закінчити до кінця літа

Житомирський парк культури та відпочинку ім. Гагаріна - улюблене місце житомирян. Останнім часом тут продовжується ремонт набережної річки Тетерев. Тепер тут багато...

У Житомирі модернізують водопровідно-каналізаційну систему

Світовий банк виділив кошти, за рахунок яких комунальним підприємством “Житомирводоканал” здійснюється модернізація очисних каналізаційних споруд та очисних споруд води, а також модернізуються...

Під час ремонту Нового бульвару хочуть висадити близько 800 дерев та кущів

У Житомирі незабаром почнуть реконструювати Новий бульвар. Під час ремонтних робіт хочуть зрізати старі дерева та висадити велику кількість нових. Далі розкаже...

У Житомирі замінили 2500 метрів теплотраси

"Житомиртеплокомуненерго" завершує замінювати труби біля котельні на вулиці Жуйка, завдяки якій опалюються лікарня  та більше двадцяти будинків. Далі розкаже “Житомир майбутнього” з...

Мер Житомира протестував валідатори у міському транспорті

Житомирський мер Сергій Сухомлин подякував містянам за критику під його публікацією у соціальній мережі Фейсбук, яка була присвячена електронним засобам оплати за проїзд у громадському транспорті міста та провів перевірку.

Далі розкаже “Житомир – місто майбутнього”

Які результати перевірки

На своїй сторінці міський голова написав, що дякує всім за фідбек під його постом про транспорт та сказав, що провели перевірку як працює безконтактна система оплати за проїзд на маршрутках №44, №5, №58, №1 та на тролейбусах №1, №1Б, №2 та №8. Мер визнає, що є певні проблеми та пообіцяв їх вирішити.

За словами Сухомлина, деякі картки банків працюють з деякою затримкою, а ось транспортна картка працює добре. З тролейбусами ситуація інша, не спрацювала жодна банківська картка. 

У своєму пості мер пише, що було шість видів карток: п’ять банківських та одна транспортна. По приватним маршруткам вийшло декілька секунд затримки з картами VISA і MasterCard, транспортна, навпаки, працює швидко. Мер відмічає, що водії поводились спокійно під час самообслуговування пасажирів. В тролейбусах ситуація була погана, тому що не вийшло розрахуватись банківською карткою у кондукторів, тільки транспортною. Але в управлінні транспорту зазначають, що коли переналаштовували систему на новий тариф, почалися деякі збої в її роботі. Але пообіцяли виправити ситуацію найближчим часом. 

Сухомлин наголошує, що Житомир готувався до цього проекту більше двох років. Каже, що легше говорити, ніж це зробити на практиці. У тому числі, навчити людей та правильно налагодити комунікацію з тими, хто є споживачами послуг. Житомир це перше місто, яке запровадило електронний квиток, тому і виникають проблеми, бо першим завжди складно. 

“А першим завжди важче. Ще раз дякую за розуміння, зворотній зв’язок та конструктивні зауваження. Все врахуємо”, – сказав мер.

Транспортна картка проти банківської

Під час того, коли спеціалісти вирішують проблеми з оплатою банківськими картками у транспорті, мешканці Житомира продовжують писати про помилки обладнання у соціальних мережах. Так, пишуть, що у тролейбусах валідатори не завжди готові прийняти оплату. Звісно, можна спробувати це зробити у кондуктора, але то не гарантує успіх. В тролейбусах є валідатори, які не друкують квиток, але там підходять лише транспортні карти. У міській раді рекомендують придбати транспортну картку, бо вона працює практично без збоїв. 

За словами заступника міського голови Олександра Шевчука, якщо і бувають проблеми з електронним квитком (транспортна картка), то це дуже рідко. Він теж проводив експеримент, використовуючи багато банківських карток при оплаті проїзду в міському транспорті. Загалом, заступник мера зробив біля двадцяти поїздок, і транспортна картка не підводила жодного разу. А при розрахунку банківськими виникали певні затримки. Шевчук каже, що електронний квиток так налаштовували, щоб він швидко зчитувався, а банківські картки це трохи інше, тому з ними складніше. Затримка в оплаті, може затримувати транспортний засіб, порушуючи графік руху. Саме тому він пропонує, перейти житомирянам на використання транспортних карток. 

!"

 

Latest Posts

Ремонт на житомирській набережній планують закінчити до кінця літа

Житомирський парк культури та відпочинку ім. Гагаріна - улюблене місце житомирян. Останнім часом тут продовжується ремонт набережної річки Тетерев. Тепер тут багато...

У Житомирі модернізують водопровідно-каналізаційну систему

Світовий банк виділив кошти, за рахунок яких комунальним підприємством “Житомирводоканал” здійснюється модернізація очисних каналізаційних споруд та очисних споруд води, а також модернізуються...

Під час ремонту Нового бульвару хочуть висадити близько 800 дерев та кущів

У Житомирі незабаром почнуть реконструювати Новий бульвар. Під час ремонтних робіт хочуть зрізати старі дерева та висадити велику кількість нових. Далі розкаже...

У Житомирі замінили 2500 метрів теплотраси

"Житомиртеплокомуненерго" завершує замінювати труби біля котельні на вулиці Жуйка, завдяки якій опалюються лікарня  та більше двадцяти будинків. Далі розкаже “Житомир майбутнього” з...

Житомирський міський голова провів перевірку робіт з реконструкції набережної

Мер Житомира Сергій Сухомлин разом з радниками та підрядником побував на набережній річки Тетерів, де перевірив просування робіт з її реконструкції.  Далі розкаже “Житомир -...